Size bir telefon kadar yakınız
0216 361 6162
Dil Seçin
trende

RAVENOL EURO VI Truck SAE 10W-40

RAVENOL EURO VI Kamyon SAE 10W-40 , çok özel baz yağlarla birleştirilen en son katkı teknolojisine dayanan, en düşük kalitedeki yarı sentetik çok yönlü dizel motor yağıdır. Bu yakıt tasarruflu yağlama maddesi, özellikle ağır dizel için geliştirilmiştir. motorlar en zorlu çalışma koşullarında ve tüm yıl boyunca bile. Bu ürün, düşük kükürt içerikli dizel yakıtla birlikte EURO 4, EURO 5 ve EURO 6 motorları için çok uygundur.

RAVENOL EURO VI Kamyon SAE 10W-40 , partikül filtreli veya egzoz katalizörü bulunan veya bulunmayan motorlarda kullanım için uygundur. SAE 10W-40 viskozite aralığı, düşük ortam sıcaklıklarında güvenilir soğuk çalıştırma ve yüksek çalışma sıcaklıklarında tam yağlama sağlar. Makaslanabilen katkı maddelerinin kullanımı, SAE 10W-40 derecesinin tüm yağ değişim aralığı boyunca korunmasını garanti eder.

RAVENOL EURO VI Kamyon SAE 10W-40 , SHPD Motoroil (Süper Yüksek Performanslı Dizel) olarak geliştirilmiştir ve partikül filtresi ve katalitik konvertörü olan veya olmayan motorlarda ve Düşük SAPS Teknolojisi için özel gereksinimler için uygundur. Düşük sülfür, fosfor ve kül içeriği.

Uygulama Notları

RAVENOL EURO VI Kamyon SAE 10W-40 , özellikle egzoz son işlem sistemleri bulunan egzoz optimizasyonlu motorlarda ekonomik kullanım için tasarlanmış bir yıl boyunca yüksek performanslı motor yağıdır. RAVENOL EURO VI Kamyon SAE 10W-40 , turboşarjlı veya turboşlemesiz tüm Dizel motorlarda ve EURO 4, EURO 5 ve EURO 6 motorlarında kullanım için evrensel kullanım içindir.

Kalite sınıflandırma

Özellikler

ACEA E9, API CJ-4 / SN

Onaylar

Deutz DQC III-10 LA, MB Onayı 228.51, Cummins CES 20076/77, MTU Tip 3.1 (8000, 956 TB31 / 32/33/34, 1163 TB32 Jeneratör hariç tüm MTU motorları ve DDC motorları Serisi 2000/4000 S 60)

Agregalarda dolgu ile uygulama ve test

Renault RLD-2, RXD, MACK EO-N, Scania LDF-2, MTU Tip 3, MAN M3477, M3271-1, VOLVO VDS-3, Chrysler MS-10902, Ford WSS-M2C171-E;

RAVENOL EURO VI Kamyon SAE 10W-40  şunları sunar:

  • Yüksek aşınma koruması
  • Mükemmel oksidasyon kararlılığı
  • Mükemmel yüksek sıcaklık kararlılığı
  • Mükemmel deterjan ve dağıtıcı
  • Düşük yakıt tüketimi sayesinde karlılık
  • Yüksek oksidasyon kararlılığı sayesinde uzun servis ömrü
  • Düşük sıcaklıklarda bile mükemmel soğuk çalıştırma performansı, hızlı motor yağı penetrasyonu
  • Çok iyi viskozite sıcaklık davranışı
  • contalara karşı tarafsızlık
  • PAO baz yağları ve HC’nin düşük buharlaşma kaybı nedeniyle düşük yağ tüketimi
Özellikleri birim Veri Denetim
20 ° C’de yoğunluk kg / m 856 EN ISO 12185
Renk kahverengi görsel
100 ° C’de viskozite mm² / s 14,8 DIN 51 562
40 ° C’de viskozite mm² / s 99,4 DIN 51 562
Viskozite indeksi VI 155 DIN ISO 2909
150 ° C’de HTHS mPа * ler 4,1 ASTM D5481
-25 ° C’de CCS Viskozitesi mPa * s’ye 6690 DIN 51 377
Düşük sıcaklık. -30 ° C’de pompa viskozitesi (MRV) mPa * s’ye 23,500 ASTM D4684
Akma noktası ° C -39 DIN ISO 3016
Noack Volatilite % M / M 6,7 ASTM D5800 / b
Parlama noktası (COC) ° C 238 DIN ISO 2592
TBN mg KOH / g 10,3 ASTM D2896
Sülfatlı kül Ağırlıkça%. 0,86 DIN 51 575

Belirtilen tüm veriler yaklaşık değerlerdir ve ticari dalgalanmalara tabidir.

HEMEN ARA